19 Nisan 2009 Pazar

YELKEN

Yelken açıyorum uçsuz bucaksıza,
Yalnızca teknem beyaz yelkenleriyle ve ben
Geride bırakıyorum her şeyimi
Yanımda istemedim hiç bir şeyi
Ne dertlerimi
Ne de sevdiklerimi

Bembeyaz köpüklerin kucakladığı,
Ve her geçen dakika benden gittikçe uzaklaşan,
Ve sevdiklerimle mutluluklar, acılar yaşadığımız,paylaştığımız
Dönüp de son bir defa baktığım sahillere,
Deniz fenerine ve o küçük çay ocağına,
Elveda demek gelmese de içimden 
Yelken açıyorum o uçsuz bucaksıza
İçinde uskumruların oynaştığı,
Albatrosların, martıların dünyası
O uçsuz bucaksız mavinin
Ta! gökyüzüyle bütünleştiği yere kadar
Yelken açıyorum

Kimbilir....
Belki bir gün dönüp tekrar
Sevdiklerimle kucaklaşacağım,
Mutluluklarımızı paylaşacağımız
Ve kanayan yaraları sarabileceğimiz,
Belki de bir daha hiç dönmeyeceğim
O şirin çay ocağına son bir kez dönüp bakarken,
Elveda demek gelmese de içimden 
Yelken açıyorum şu uçsuz bucaksıza.

27.11.1990 - İSTANBUL
http://gecmiszamanyolcusu.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder